Een persoonlijke trainer

juli 15, 2021 0 Door axtie

Personal training Schiedam

Sommigen beseffen het misschien niet, maar een personal trainer kan ook een psycholoog zijn. Bovendien is al opgemerkt dat veel psychologen een loopbaan in de wellness- en fitnesssector hebben. Misschien nog belangrijker is dat sommige psychologen een licentie hebben op gespecialiseerde gebieden zoals paniekgeneeskunde en counseling. Het gebied van persoonlijke training heeft de neiging om zowel de mentale als de fysieke delen van de mens te omvatten. Een ding is zeker, het belangrijkste advies dat zij u kunnen geven is om de training aan te passen aan uw specifieke persoonlijkheid.

De persoonlijkheid van de trainee kan een aanwijzing zijn voor het type training dat gevolgd moet worden. Enerzijds zijn naast het fysieke aspect ook de mentale aspecten van belang. Deze omvatten motivatie, stressverlichting en copingstijlen. Gezien de stress waarmee iemand tijdens het sporten te maken krijgt, stellen sommige psychologen dat de psychologische component een grote rol speelt. In feite hebben deze psychologen een carrière op het gebied van de wellness- en fitnessindustrie.

Het personeel aansporen om dat stapje extra te zetten door die anderhalf uur durende workout die iets langer is dan de gebruikelijke en de beste workout zal bieden. Als u vrienden uitnodigt om mee te komen trainen, hoeft u niet op de bank te blijven zitten en motiveert u het personeel om het beter te doen en productiever te zijn.

Op een bepaalde manier streven veel personal trainers ernaar de cultuur van het bedrijf zelf te veranderen. Vanuit een fitness-helikopter zal deze persoon de manier waarop mensen denken veranderen; een soort hervormingsproces dat gericht is op het aanpakken van de ambivalentie ten opzichte van het lifestyle-imago dat over het algemeen wordt bekeken.

Deze psychologen zouden zeer nuttig kunnen zijn om een deel van de psychologische aspecten van fitness op zich te nemen. Een fitness-helikopter kan voortkomen uit een graad in de hoofdrichting Psychologie. Meer studenten op dit gebied hebben ook een licentie in Alternatieve Gedragstherapieën. Bovendien is een vroegere baas overgegaan tot het openen van zijn eigen fitness helikopter training centrum.

Het mentale aspect van fitness is een andere studie die werd uitgevoerd door de psycholoog David Cassell. Deze keek naar coping en coping strategieën voor individuen omgaan met oefening gerelateerde stress. Veel onderzoekers hebben ook zwangerschapservaringen, deze studie betreft een vrouw, die een angst heeft voor de term `werken vanuit huis zwangere vrouwen ervaren als frequent en slopend. Zij heeft haar ervaringen op twee verschillende manieren opgetekend. De eerste nam haar toevlucht tot een dagboekstudie en de tweede tot het opschrijven van haar ervaringen uit het eerste dagboeksetting en vervolgens het schrijven over haar gevoel. Materiaal uit het tweede dagboek werd ook gebruikt bij de analyse van de gevoelens. Een andere vrouwelijke deelneemster werd ook opgenomen voor de analyse van de gevoelens na het opzeggen van haar baan.

Uit deze studie is gebleken dat vrouwen, die tijdens hun bevalling een kind hebben gekregen, druk en coping-strategieën ervaren die vergelijkbaar zijn met het verschijnsel dat postparturale depressie wordt genoemd.

Net als depressie is verslaving aan lichaamsbeweging een veel voorkomend type gedrag. Baby’s worden blootgesteld aan aanzienlijke hoeveelheden TV terwijl ze naar de carrières van hun namen kijken. Het is niet verwonderlijk dat dit leidt tot het verlangen naar een carrière thuis. Er is onderzoek gedaan naar voorstellingsdiëten die gericht zijn op postparturale depressie, aangezien het grootste deel van de bevolking over de hele wereld met deze situatie te kampen heeft.

Sommige psychologen hebben echter, uitsluitend door voeding, gesuggereerd dat het gedrag van verscheidene postpartiële depressies te wijten zou kunnen zijn aan selectieve sequentiële uitdoving in de hersenen. Dit wordt gevonden in vijf experimenten.

Basale ganglionen – de tekorten in introverte comfort perceptie en voorkeur. Voorbeelden – je angstig voelen op een drukke baan omdat je aan de lijn moet blijven terwijl de vrouwen voor je aan het kletsen zijn. Schuldgevoelens over het feit dat je een ”gemakkelijke land” bent geweest waardoor je daar kon blijven. Of schaamtegevoelens omdat u zich tegenover uw collega’s als een ”ongevoelig” persoon gedraagt. Een veilig gevoel om urenlang achterin de auto te zitten op weg naar het werk. Een veilig gevoel als je geen geld hebt om het voetbaltenue van je kind te kopen. Veilig gevoel in het hebben van een goed gestyled kantoor in het kantoor. Het gevoel dat je de baas traumatiseert of dat je je weer een kind voelt. Elektronische snufjes in je auto zijn nooit goed genoeg geweest om de baas zich helemaal op zijn gemak te laten voelen. Gebrek aan motivatie dat de oorzaak kan zijn van het helikoptergevoel.

Stroomuitval. Duidelijk bewijs dat gevoelige informatie naar de rest van de wereld wordt gestuurd. Niet in staat zijn het nieuws effectief te lezen. Telefoons rinkelen op vreemde uren en geen benauwdheid of druk in je maag voelen. Ongewoon wiet roken of overmatig drinken. Ongewone verlangens naar voedsel. Het gevoel hebben dat je niets goed kunt doen en dat alles altijd fout is gegaan. Het ervaren van een baby-dragende baas. Ervan overtuigd zijn dat je niets kon doen om te helpen, ook al probeerde je het.

Lees meer:
Fit na zwangerschap